Vizite: 1464 Prezentare
Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una dintre cele mai provocatoare si convingatoare car?i ale ultimilor ani, el sustine ca secretul satisfactiei si performantei ridicate – la serviciu, la scoala si acasa – este nevoia profund umana de a ne dirija propriile vieti, de a invata si de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni si de a face din lume un loc mai bun. Facand recurs la patru decenii de cercetare stiintifica asupra motivatiei umane, Pink ne arata distanta dintre ceea ce stie stiinta si ceea ce face economia – si cum aceasta discrepanta afecteaza toate aspectele vietii umane. El analizeaza trei elemente ale adevaratei motivatii – autonomia, perfectionarea si scopul – si ofera solutii inteligente si surprinzatoare pentru punerea lor in practica, intr-o carte remarcabila care va schimba modul in care gandim si traim. „Ideile lui Pink merita sa fie imparta?ite.De fapt, grupurile corporatiste nu ar gresi daca renun?a, pentru o ora, la consilierii lor bine platiti si, in acest timp, ar citi concluziile lui Pink.” Forbes „O lectura importanta... un adaos complex la o literatura tot mai bogata care sustine o schimbare radicala a modului in care functioneaza economia.” Kirkus „Aceste lectii merita sa fie inva?ate si, cu cat mai multe companii se simt incurajate sa implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atat mai bine.” Wall Street Journal „Cartea ar trebui sa fie solu?ia fiecarui manager care s-a intrebat la un moment dat cum ar putea sa-?i motiveze angaja?ii, pentru ca pledoaria autorului pentru motiva?ia intrinseca e impecabila ?i nu lasa loc de dubii. Suntem indivizi interesa?i de ceea ce facem, preferam sa fim creativi, sa avem autonomie ?i abia atunci, cand aceste condi?ii sunt indeplinite, sa ne aratam adevarata valoare.” Peter Barta, Director Executiv, Funda?ia Post-Privatizare |
Carti din acelasi domeniu: |
Pareri :
0 pareri.
Adauga parere :
|
|